Вверх страницы
Вниз страницы

ЗНАКИ ИСПОЛНЕНИЯ ПРОРОЧЕСТВ

Объявление

ПРАВИЛА ФОРУМА размещены в ТЕХНИЧЕСКОМ РАЗДЕЛЕ: http://znaki.0pk.ru/viewtopic.php?id=541

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » ЗНАКИ ИСПОЛНЕНИЯ ПРОРОЧЕСТВ » Православные пророчества » Ближайшее будущее. Какое оно?


Ближайшее будущее. Какое оно?

Сообщений 141 страница 160 из 165

141

Оксана
Ладно слово "легитимность" отбросим

0

142

Оксана написал(а):

Екатерина вторая

Дык с Екатерины I начинать то можно вопросы задавать... Как и потом Анной Иоановной (с кондициями) продолжить... Но верно в итоге останется одно - после переворота 17 года власть в России сменилась с Богом данной на Богом попущенную. Так и движется по ниспадающей вниз. Пока люди русски не одумаются.
Разумные люди ведь не думают, что совпадением является собороне призвание династии Романовых на царство в Ипатьевском монастыре и расстрел династии Романовых в Ипатьевском доме.

0

143

+Евгений Геннадьевич

Повторю свой вопрос:

Евгений написал(а):

Добрый день! Как я понимаю, согласно вашим исследованиям, в 2018-2020 годах Россию ожидает развал на несколько частей, возможно, на четыре. Но есть ли догадки, что будет с этими частями некогда единой страны дальше?

0

144

Капитализм не может быть дарован Богом. Служение мамоне, прибыли, корысти, наживе с Ним несовместимы. Коллективизм, общинность ближе к социализму. А внутри каждой полноценной семьи вообще коммунистические отношения, где от каждого по способностям и каждому по разумным потребностям. Нам нужна не дореволюционнная , а православная социалистическая монархия. Без олигархов, дикого расслоения и беспробудного воровства.

+2

145

Вот почитайте об этом у официального представителя РПЦ МП http://ruskline.ru/special_opinion/2016 … socializm/

0

146

О Ближайшем будущем:
На основании понимания ситуации на международной арене.

1. В самое ближайшее время:

        Второй тур выборов в Молдове.
К власти может прийти проссийский кандидат.
Но ситуация осложняется тем, что на ситуацию в тамошней стране сильно оказывает влияние один прозападный олигарх.
Возможны беспорядки по укроповскому сценарию.

       Второй тур выборов в Болгарии.
У власти может прийти пророссийский отставной генерал.
Причем избрание Трампа - увеличивают шансы на его избрание.

2. Ситуация на Ближнем Востоке:
    Иракская армия  будет продолжать медленно и неэффективно зачищать Мосулл.

    Однако как только шиитское ополчение перережет дорогу между Масуллом и Раккой - падение ИГИЛЛа в Мосулле резко ускорится.
    С потерей Мосулла, ИГИЛЛ на территории Ирака быстро потеряет все.

    Изначально основную массу игилловцев составляли как раз наемники нанятые американцами в Ираке. В т.ч. из бывших военных армии Саддамс.

   
     Попытка американцев втянуть Турецкую армию в штурм Моссула и Раки похоже провалилась. Тут надо отдать должное и иракским военным твердо заявившим туркам, что в их участии не кто не нуждается.

    Теперь на Ракку начинают наступать по сути одни Курды - та их часть которую снабжают оружием американцы. Если Ракку они и займут, что очень сомнительно, то на чатси Сирийсокй территори возникенет еще один Курдский анклав который будет создавать реальные проблемы уже туркам.

    Алепо:
Игра в гумманитарный фарс закончилась.
И части Сирийской армии при поддержки ВКС, курдского спецназа -  тигров и отрядов Хезболы продвигаются вперед.

    Спешить Российскому командованию особо некуда.
С февраля когда у власти уже будет Трамп финансирование террористов со стороны сша - иссякнет.
А остальные спонсоры террористов - Англия, Израиль, Катар и Саулдовцы столько уже дадут.

    После взятия Алепо - война в Сирии против террористов начнет быстро идти к своему завершению.

Наличие военного флота РФ у берегов Сирии является отличным сдерживающим фактором против Израиля.

    3. Ситуация в Ливии

Начнет решаться тогда, когда произойдет окончательная победа над террористами в  Сирии и Ираке. Тогда настанет очередь Ливии.

   4. ДНР-ЛНР

Продолжение конфликта со стороны укропов следует ожидать в начале января, после нового года и недели за две до иногурации Трампа.

0

147

опечатка в посте: остальные спонсоры террористов столько уже не дадут.

0

148

СМИ: Избрание Трампа спасло нас от большой войны, — немецкий политик
Избрание в качестве президента США Дональда Трампа, а не Хиллари Клинтон, спасло мир от крупного военного конфликта, заявил бывший заместитель председателя Парламентской ассамблеи ОБСЕ Вилли Виммер .

0

149

Две куклы: Дональд Трам и Хилари Клинтон. Думается не имеет значения кто из низ победил. И тот и другой куклы.

0

150

Зря мы обольщаемся на предмет Трампа. Он себя еще покажет, не пройдет и полугода... Может он и меньший враг России, чем сдвинутая с катушек тетка, но не друг это совершенно точно...

0

151

maxcom110 написал(а):

Зря мы обольщаемся на предмет Трампа. Он себя еще покажет, не пройдет и полугода... Может он и меньший враг России, чем сдвинутая с катушек тетка, но не друг это совершенно точно...

В 80-х гг., когда мама приносила с работы перепечатки под фиолетовую копирку с предсказаниями, тогда был еще Рейган, мы все смеялись написанному: всего 44 президента США, последний 44-й - будет негром. В 2008-м об этом все вспомнили.

Что сейчас? - Вступление в должность 21-го января 2017 г.
13 октября Обама подписал указ о 120-дневной готовности к космической угрозе (солнечным вспышкам). Эксперты же прочитали между строк, что США готовят к бунтам.
Вполне вероятно, что воспользовавшись чрезвычайной ситуацией, Обама задержится на своем посту. Это не бредня с форума 2012, а официальный указ действующего Президента США!!!
Дающий ему неограниченные полномочия.

Или что-то сделают с Трампом.

Наблюдаем... Меняем доллары, у кого они есть, на золотые слитки и запасаемся гречкой и попкорном.
И смех, и грех, потому что страшно.

0

152

Насчет космической угрозы - это фейк.

А вот планы насчет действий в условиях чрезвычайной ситуации в сша есть.

Заготовлены заранее 6 миллионов пластиковых гробов.
Созданы концлагеря пока - пустые и т...

Кому интересно погуглите в инете - инфа есть.

0

153

strannik написал(а):

Насчет космической угрозы - это фейк.

Нет. Это не фэйк. Действительно были такие документы из белого дома. Примерно аналогичные были введены в Германии и во Франции...
А потом еще и НАСА отметилось с таким же предупреждением.

0

154

President Barack Obama urged the country to prepare for a strike from space

Executive Order — Coordinating Efforts to Prepare the Nation for Space Weather Events

EXECUTIVE ORDER
– – – – – – –
COORDINATING EFFORTS TO PREPARE
THE NATION FOR SPACE WEATHER EVENTS

By the authority vested in me as President by the Constitution and the laws of the United States of America, and to prepare the Nation for space weather events, it is hereby ordered as follows:

Section 1. Policy. Space weather events, in the form of solar flares, solar energetic particles, and geomagnetic disturbances, occur regularly, some with measurable effects on critical infrastructure systems and technologies, such as the Global Positioning System (GPS), satellite operations and communication, aviation, and the electrical power grid. Extreme space weather events — those that could significantly degrade critical infrastructure — could disable large portions of the electrical power grid, resulting in cascading failures that would affect key services such as water supply, healthcare, and transportation. Space weather has the potential to simultaneously affect and disrupt health and safety across entire continents. Successfully preparing for space weather events is an all-of-nation endeavor that requires partnerships across governments, emergency managers, academia, the media, the insurance industry, non-profits, and the private sector.

It is the policy of the United States to prepare for space weather events to minimize the extent of economic loss and human hardship. The Federal Government must have (1) the capability to predict and detect a space weather event, (2) the plans and programs necessary to alert the public and private sectors to enable mitigating actions for an impending space weather event, (3) the protection and mitigation plans, protocols, and standards required to reduce risks to critical infrastructure prior to and during a credible threat, and (4) the ability to respond to and recover from the effects of space weather. Executive departments and agencies (agencies) must coordinate their efforts to prepare for the effects of space weather events.

Sec. 2. Objectives. This order defines agency roles and responsibilities and directs agencies to take specific actions to prepare the Nation for the hazardous effects of space weather. These activities are to be implemented in conjunction with those identified in the 2015 National Space Weather Action Plan (Action Plan) and any subsequent updates. Implementing this order and the Action Plan will require the Federal Government to work across agencies and to develop, as appropriate, enhanced and innovative partnerships with State, tribal, and local governments; academia; non-profits; the private sector; and international partners. These efforts will enhance national preparedness and speed the creation of a space-weather-ready Nation.

Sec. 3. Coordination. (a) The Director of the Office of Science and Technology Policy (OSTP), in consultation with the Assistant to the President for Homeland Security and Counterterrorism and the Director of the Office of Management and Budget (OMB), shall coordinate the development and implementation of Federal Government activities to prepare the Nation for space weather events, including the activities established in section 5 of this order and the recommendations of the National Science and Technology Council (NSTC), established by Executive Order 12881 of November 23, 1993 (Establishment of the National Science and Technology Council).

(b) To ensure accountability for and coordination of research, development, and implementation of activities identified in this order and in the Action Plan, the NSTC shall establish a Space Weather Operations, Research, and Mitigation Subcommittee (Subcommittee). The Subcommittee member agencies shall conduct activities to advance the implementation of this order, to achieve the goals identified in the 2015 National Space Weather Strategy and any subsequent updates, and to coordinate and monitor the implementation of the activities specified in the Action Plan and provide subsequent updates.

Sec. 4. Roles and Responsibilities. To the extent permitted by law, the agencies below shall adopt the following roles and responsibilities, which are key to ensuring enhanced space weather forecasting, situational awareness, space weather preparedness, and continuous Federal Government operations during and after space weather events.

(a) The Secretary of Defense shall ensure the timely provision of operational space weather observations, analyses, forecasts, and other products to support the mission of the Department of Defense and coalition partners, including the provision of alerts and warnings for space weather phenomena that may affect weapons systems, military operations, or the defense of the United States.

(b) The Secretary of the Interior shall support the research, development, deployment, and operation of capabilities that enhance the understanding of variations of the Earth’s magnetic field associated with solar-terrestrial interactions.

(c) The Secretary of Commerce shall:

(i) provide timely and accurate operational space weather forecasts, watches, warnings, alerts, and real-time space weather monitoring for the government, civilian, and commercial sectors, exclusive of the responsibilities of the Secretary of Defense; and

(ii) ensure the continuous improvement of operational space weather services, utilizing partnerships, as appropriate, with the research community, including academia and the private sector, and relevant agencies to develop, validate, test, and transition space weather observation platforms and models from research to operations and from operations to research.

(d) The Secretary of Energy shall facilitate the protection and restoration of the reliability of the electrical power grid during a presidentially declared grid security emergency associated with a geomagnetic disturbance pursuant to 16 U.S.C. 824o-1.

(e) The Secretary of Homeland Security shall:

(i) ensure the timely redistribution of space weather alerts and warnings that support national preparedness, continuity of government, and continuity of operations; and

(ii) coordinate response and recovery from the effects of space weather events on critical infrastructure and the broader community.

(f) The Administrator of the National Aeronautics and Space Administration (NASA) shall:

(i) implement and support a national research program to understand the Sun and its interactions with Earth and the solar system to advance space weather modeling and prediction capabilities applicable to space weather forecasting;

(ii) develop and operate space-weather-related research missions, instrument capabilities, and models; and

(iii) support the transition of space weather models and technology from research to operations and from operations to research.

(g) The Director of the National Science Foundation (NSF) shall support fundamental research linked to societal needs for space weather information through investments and partnerships, as appropriate.

(h) The Secretary of State, in consultation with the heads of relevant agencies, shall carry out diplomatic and public diplomacy efforts to strengthen global capacity to respond to space weather events.

(i) The Secretaries of Defense, the Interior, Commerce, Transportation, Energy, and Homeland Security, along with the Administrator of NASA and the Director of NSF, shall work together, consistent with their ongoing activities, to develop models, observation systems, technologies, and approaches that inform and enhance national preparedness for the effects of space weather events, including how space weather events may affect critical infrastructure and change the threat landscape with respect to other hazards.

(j) The heads of all agencies that support National Essential Functions, defined by Presidential Policy Directive 40 (PPD-40) of July 15, 2016 (National Continuity Policy), shall ensure that space weather events are adequately addressed in their all-hazards preparedness planning, including mitigation, response, and recovery, as directed by PPD-8 of March 30, 2011 (National Preparedness).

(k) NSTC member agencies shall coordinate through the NSTC to establish roles and responsibilities beyond those identified in section 4 of this order to enhance space weather preparedness, consistent with each agency’s legal authority.

Sec. 5. Implementation. (a) Within 120 days of the date of this order, the Secretary of Energy, in consultation with the Secretary of Homeland Security, shall develop a plan to test and evaluate available devices that mitigate the effects of geomagnetic disturbances on the electrical power grid through the development of a pilot program that deploys such devices, in situ, in the electrical power grid. After the development of the plan, the Secretary shall implement the plan in collaboration with industry. In taking action pursuant to this subsection, the Secretaries of Energy and Homeland Security shall consult with the Chairman of the Federal Energy Regulatory Commission.

(b) Within 120 days of the date of this order, the heads of the sector-specific agencies that oversee the lifeline critical infrastructure functions as defined by the National Infrastructure Protection Plan of 2013 — including communications, energy, transportation, and water and wastewater systems — as well as the Nuclear Reactors, Materials, and Waste Sector, shall assess their executive and statutory authority, and limits of that authority, to direct, suspend, or control critical infrastructure operations, functions, and services before, during, and after a space weather event. The heads of each sector-specific agency shall provide a summary of these assessments to the Subcommittee.

(c) Within 90 days of receipt of the assessments ordered in section 5(b) of this order, the Subcommittee shall provide a report on the findings of these assessments with recommendations to the Director of OSTP, the Assistant to the President for Homeland Security and Counterterrorism, and the Director of OMB. The assessments may be used to inform the development and implementation of policy establishing authorities and responsibilities for agencies in response to a space weather event.

(d) Within 60 days of the date of this order, the Secretaries of Defense and Commerce, the Administrator of NASA, and the Director of NSF, in collaboration with other agencies as appropriate, shall identify mechanisms for advancing space weather observations, models, and predictions, and for sustaining and transitioning appropriate capabilities from research to operations and operations to research, collaborating with industry and academia to the extent possible.

(e) Within 120 days of the date of this order, the Secretaries of Defense and Commerce shall make historical data from the GPS constellation and other U.S. Government satellites publicly available, in accordance with Executive Order 13642 of May 9, 2013 (Making Open and Machine Readable the New Default for Government Information), to enhance model validation and improvements in space weather forecasting and situational awareness.

(f) Within 120 days of the date of this order, the Secretary of Homeland Security, through the Administrator of the Federal Emergency Management Agency and in coordination with relevant agencies, shall lead the development of a coordinated Federal operating concept and associated checklist to coordinate Federal assets and activities to respond to notification of, and protect against, impending space weather events. Within 180 days of the publication of the operating concept and checklist, agencies shall develop operational plans documenting their procedures and responsibilities to prepare for, protect against, and mitigate the effects of impending space weather events, in support of the Federal operating concept and compatible with the National Preparedness System described in PPD-8.

Sec. 6. Stakeholder Engagement. The agencies identified in this order shall seek public-private and international collaborations to enhance observation networks, conduct research, develop prediction models and mitigation approaches, enhance community resilience and preparedness, and supply the services necessary to protect life and property and promote economic prosperity, as consistent with law.

Sec. 7. Definitions. As used in this order:

(a) “Prepare” and “preparedness” have the same meaning they have in PPD-8. They refer to the actions taken to plan, organize, equip, train, and exercise to build and sustain the capabilities necessary to prevent, protect against, mitigate the effects of, respond to, and recover from those threats that pose the greatest risk to the security of the Nation. This includes the prediction and notification of space weather events.

(b) “Space weather” means variations in the space environment between the Sun and Earth (and throughout the solar system) that can affect technologies in space and on Earth. The primary types of space weather events are solar flares, solar energetic particles, and geomagnetic disturbances.

(c) “Solar flare” means a brief eruption of intense energy on or near the Sun’s surface that is typically associated with sunspots.

(d) “Solar energetic particles” means ions and electrons ejected from the Sun that are typically associated with solar eruptions.

(e) “Geomagnetic disturbance” means a temporary disturbance of Earth’s magnetic field resulting from solar activity.

(f) “Critical infrastructure” has the meaning provided in section 1016(e) of the USA Patriot Act of 2001 (42 U.S.C. 5195c(e)), namely systems and assets, whether physical or virtual, so vital to the United States that the incapacity or destruction of such systems and assets would have a debilitating impact on security, national economic security, national public health or safety, or any combination of those matters.

(g) “Sector-Specific Agency” means the agencies designated under PPD-21 of February 12, 2013 (Critical Infrastructure Security and Resilience), or any successor directive, to be responsible for providing institutional knowledge and specialized expertise as well as leading, facilitating, or supporting the security and resilience programs and associated activities of its designated critical infrastructure sector in the all-hazards environment. Sec. 8. General Provisions.

(a) Nothing in this order shall be construed to impair or otherwise affect:

(i) the authority granted by law to an agency, or the head thereof; or (ii) the functions of the Director of OMB relating to budgetary, administrative, or legislative proposals.

(b) This order shall be implemented consistent with applicable law and subject to the availability of appropriations.

(c) This order is not intended to, and does not, create any right or benefit, substantive or procedural, enforceable at law or in equity by any party against the United States, its departments, agencies, or entities, its officers, employees, or agents, or any other person.

BARACK OBAMA

THE WHITE HOUSE,
October 13, 2016.

0

155

По ссылке просто анализ, я отношусь скептически к интерпретации в политизированной России:

13 октября Обама подписал указ, предписывающий населению готовиться в ближайшие четыре месяца уже к удару и космоса.

0

156

Может эти придурки бомбу хотят на нас из космоса сбросить, а потом сказать что они не причём)

0

157

Валера написал(а):

Может эти придурки бомбу хотят на нас из космоса сбросить, а потом сказать что они не причём)

Плоды путинско-киселевской пропаганды:

1. они - придурки. аксиома.
2. они хотят нас уничтожить.

еще пару лет такой обработки...

Мир живет по другим законам, и он не "заточен" под Россию или против нее. Есть злодеи, но президенты, в т.ч. и Путин, или Трамп, всего лишь нанятые актеры.
Не считайте себя богоносцами, как это делают евреи, и это будет началом пути к выздоровлению вымирающей нации. Если мир раньше не свернется.

Все будет, но не так, как мы думали с 2009 года...

Нет, лучше поставить ТЧК.

0

158

RegionKHTH написал(а):

Плоды путинско-киселевской пропаганды:
1. они - придурки. аксиома.
2. они хотят нас уничтожить.
еще пару лет такой обработки...

Не, эти два пункта работают сам по себе, пропаганда просто ими пользуется. То что в штатах невменяемое и откровенно сдуревшее руководство - это без всякой пропаганды видно уже многим, причем не только у нас. А второму пункту не первое столетие насчитывается.

0

159

RegionKHTH
  Нет это не Путинская пропаганда такое отношение к США в нашей стране  по моему было сложено еще до Путина и они это постоянно подтверждают. Вот хотя бы недавним пример того как кандидаты в президенты делают показуху борясь за голоса, клоуны. Таких примеров много, Задорный тоже вариант посмотреть для понимания.

0

160

1. Можно называть их любыми хульными словами, но только они не придурки.
2. Хотели бы уничтожить, - было много удобных моментов. У злодеев цели иные - поработить, что они сделали давно - экономически (Россия подсела на импорт, загубила свое производство, а экспортируемое сырье ОБЪЕКТИВНО упало в цене), ядерные осадки им не нужны.

Только "киселевщина" говорит о ядерном пепле, но в самых лживых западных новостях о России такой риторики не отмечалось.

Призываю быть сдержаннее в этом вопросе. Живут с образом врага только несколько стран, включая КНДР.

0


Вы здесь » ЗНАКИ ИСПОЛНЕНИЯ ПРОРОЧЕСТВ » Православные пророчества » Ближайшее будущее. Какое оно?


Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно